יום שני, 1 ביוני 2009

מקלחונים

מקלחונים
מקלחונים הם אביזרי הרחצה המודרניים שלנו. את עניין ההנאה שברחצה והאומנות שבה החלו היוונים הקדמונים. כבר במאה החמישית לפני הספירה יש לציין נבנו ביוון העתיקה מספר מרחצאות עם מתקנים שונים המזכירים את המקלחות של ימינו אנו. את המקלחות הללו אנו מוצאים כיום בממצאים ארכיאולוגיים בצורת ציורי מקלחות על כדים מאותה תקופה עתיקה. הרומאים באו ועשו חידושים בתחום הרחצה.

לרומאים היו ארמונות בני 3 קומות עם מרצפות שיש, פסיפס וכן מרחצאות שהיו מין מקום מפגש לעשירי ואצילי הממלכה. מאז ועד היום השתכללו השיטות ופסי הייצור התעשייתיים עובדים על טכנולוגיות חדישות עם צורות גיאומטריות מסותתות בצורה סימטרית ומדויקת עד כדי כך שגם אם הזמנת מראה קלאסי לא סימטרי בעליל כדי ליצור אווירה טבעית במירכאות, סביר להניח שתקבל את הזמנתך בדיוק כפי שביקשת.

ההיסטוריה מלמדת שכיום החברות המסחריות והחברות היצרניות צריכות להתארגן מחדש במהירות האפשרית לקראת צרכי הלקוח, לא עוד התקדמות של עקב בצד אגודל אלא התקדמות מהפכנית וחדשנית מתמדת. יש צורך באווירה של גאווה ומצוינות על מנת להצליח. חשוב לציין כי כיום בעידן הטכנולוגי חינוך, טכנולוגיה ויזמות הם שלושת המחוללים הגדולים ביותר של העושר בכלכלה המודרנית.

כיום בישראל תופס תחום מקלחונים נישה רחבה בשוק מוצרי חדרי האמבטיה. בישראל גודלן הקטן של הדירות מוביל בהכרח לעבר תחום מקלחונים. אנשים רבים מעדיפים מקלחונים מאשר אמבט שתופס מקום גדול בחלל חדר האמבט. באקלים בארץ מקלחונים בהחלט שימושיים לא רק בבתים אלא גם במשרדים ובחברות מסחריות שם החום והלחות שקשורים למזרח התיכון מחייבים מספר מקלחות ביום.

חדשות טובות מקלחונים הם אובייקטים קלים בהחלט לניקיון ולתחזוקה ולא מצריך פוליש וניקיונות מיוחדים כפי שמקובל בכל אמבטיה. לגבי מיקום מקלחונים, מיקום מקלחונים תלוי בעיקר בתנאים הפיזיים בבית וכן בתנאים בחדר האמבטיה או בבני הבית העושים בו שימוש ובתדירות בו הם עושים בו שימוש כמובן. כיום ישנם בשוק מקלחונים פינתיים בעלי שני קירות או מקלחונים בעלי שלושה קירות. ישנם גם מקלחונים מרובעים או מקלחונים בעלי פינה קטומה ועוד.

כמה המלצות לחברות בתחום השיווק: שימו לב לרחשי לב השוק. האזינו ללקוחות שלכם מה הם רוצים על מה הם חולמים. לא לחשוש מלהוציא סכומי כסף גדולים על איסוף מידע מלקוחות עד כדי כך שתוכלו אפילו להתייחס לכלל האוכלוסייה בשוק ההמוני כמו אל פלחי שוק מפולחים ונבדלים. חשוב להיות עם האופנה בתחום ולרכוב על הגל, לעשות חקר שווקים כדי לחוש את השוק וכן לעסוק באיסוף נתונים נמרץ אם צריך. חשוב לא לעשות משהו בשביל השוק אלא להיות חלק בלתי נפרד מין השוק. חברות שהם חלק מין השוק מחפשים את הבלתי שיגרתי, את הדבר המהפכני, את כושר היצירתיות, את ההשקפות החריגות, את העובדים המשוגעים לדבר, את טיפוח הרוח ההרפתקנית, את ההסתמכות על אינסטינקטים, את ההסתמכות על אינטואיציה, על הליכה על דברים שלא נוסו אף פעם.
אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה