יום שני, 1 ביוני 2009

חיפוי קירות

חיפוי קירות
חיפוי קירות עשוי מאריחים איכותיים. הלקוח מצפה לקבל את האריחים הטובים ביותר לעבודת חיפוי קירות בביתו. הלקוחות של היום פתוחים לשינויים אף יותר מהיצרנים עצמם שמהססים לפני הוצאת דבר חדש. המסר שלנו הוא או תתייחסו לשינוי בכפפות של משי או שתניחו שאנשים אינם יכולים להתמודד עם זה. רוב האנשים ובעלי החברות מבינים ששינוי הוא דבר נורמאלי כמו נשימה, ושאנחנו רוצים המון שינוי בד בבד עם המון יציבות ועקביות. משרדי הוליווד פתחו לפני כמה שנים את Daily Variety ‏, והיו בהלם קרב כאשר נוכחו לדעת שהסרט שגרף את הכספים הגדולים ביותר באותו שבוע היה הסרט הבריטי "ארבע חתונות ולוויה" שהופק בהפקה עצמאית, בתקציב של 40 ‏מיליון דולרים בלבד. כמובן שעד מהרה הושלך הסרט ממעמדו הרם והנישא על ידי סרט הפעולה ההוליוודי האחרון שהופק בתקציב דומה.

מה דחף את הקומדיה הרומנטית המוזרה הזאת לצמרת הסולם ההוליוודי החלקלק, הידוע לשמצה אותו דבר שהפך מוצרים קטנים ומוזרים ומוצרים גדולים ורגילים לכוכבים גדולים מאז ומקדם. אמצעי הפרסום הגדול ביותר שנוצר אי פעם הוא השמועה. בנושא השמועה ‏לקוח מרוצה אחד מעבודת חיפוי קירות למשל במקרה שלנו המספר לידיד, למכר, לבן דוד, לנהג אוטובוס, לזר מוחלט, כמה הוא מרוצה מן המוצר או השירות שלנו, שווה את משקלו בזהב ופי חמישה ממשקלו בתקציבי פרסום. אנשי פרסום נוהגים לחזור מדי פעם על הסיפור של מה שנראה בעיניהם כחוויה שאין בלתה בנוגע לשמועות. חיפויים וכן חיפוי קירות יכולים להיעשות מאריחי קרמיקה תעשייתיים פשוטים המיוצרים ומעוטרים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אולם יש גם את האריחים האותנטיים של חיפוי קירות שנעשו בתקופה קדומה באמצעות ציורים וטכניקות שונות של עבודת יד מצוינת ומדויקת. בין האריחים של חיפוי קירות ניתן למצוא את אריחי הקוטו בעבודת יד עם מוטיבים מזרחיים, אבן טבעית נוספת היא אנטיקטו, אריחי חסר טבעיים, אריחי קרמיקה שמצוירים ביד, אריחי קישוט מפוסלים וכן שטיחי פסיפס של חיפוי קירות מאבן וכן שטיחי פסיפס של חיפוי קירות מקרמיקה.

‏הפרסום היעיל היום ליעילות המפעל היא באמצעות שמועות. נשאלת השאלה איך מחוללים שמועות? בדרך של מצוינות כמובן. בהתחלה, בסוף ובכל מקום שביניהם. אבל נניח שיש לכם מוצר או שירות מצוינים, האם יש דרך לעודד את השמועות הטובות האלה, שאין ערוך לשוויון? כן. אם אתם באמת מאמינים במוצר הזה של חיפוי קירות, שימו את הכסף שלכם על המשבצת שבה אתם מאמינים בתחום חיפויים וכן חיפוי קירות. חלקו אותו בחינם אם אפשר, פשוט תנו לאנשים לנסות אותו ללא תשלום. בין שזה רוטב לסלט, תוכנה, או מכונית "סקודה", הציעו לטעום, לנסות ולצאת לנסיעת מבחן. קודם כל, איש אינו יכול להיות מרוצה מהמוצר שלכם לפני שניסה אותו ושנית, ככה תוכלו לשדר את ההתלהבות שלכם מהמוצר.
אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה