יום שני, 1 ביוני 2009

מרצפות

מרצפות
מרצפות כיום זה סמל סטאטוס של איכות. כל אורח או קולגה לעבודה או שותף עסקי שאתה מזמין לביתך מסתכל מיד על איכות המרצפות, עוד לפני גודלו של הבית או יצירות האומנות המעטרות אותו. כיום החברות המייצרות מרצפות מתחדשות במוצריהם מידי כמה שנים, ככל שחקר השווקים כיום הולך ותופס מקום נכבד יותר, כך הולכים ומתרבים כיום מוצרים שהם חיקויים זולים אחד של השני מרצפות סטנדרטיות ולא משהו מיוחד ואיכותי בתחום מרצפות ובתחומים אחרים ולכן אם אתם בחברה שלכם רוצים להצליח במיוחד בסביבה תחרותית של עסקים תחרותיים אתם חייבים להנהיג את הלקוחות שלכם, כלומר הלקוח לא יכול להגיד בסקר מה דעתו על המוצר החדש של מרצפות למשל כקנה מידה כאשר הוא לא עשה בו שימוש אפילו רגע אחד ולא התנסה בו.

חשוב לציין כי רוב העסקים החדשים נופחים את נשמתם תוך זמן קצר. הגם למרות שהבעלים משכנו כנראה את הבית שלהם עד הטפחות, רוב העסקים שכשלו ראויים לגורל העצוב הזה. אבל יש עסקים חדשים הפורחים ומשגשגים. מה ההבדל בינם לבין המפסידנים? אז ככה ההבדל הוא במספר פקטורים למשל כמו ‏בידול. שאלה מספר אחד ‏לבעל העסק העתידי היא תאר במספר מילים מהי התפיסה שלך לעסק של מרצפות, או בית תוכנה או כל עסק אחר, שיהיו שונים בצורה בולטת מכל האחרים? אם אין ביכולתך להסביר בתמציתיות במה אתה מיוחד מעסקים אחרים למשל בתחום מרצפות אז מבחינת האיש שברחוב, צפה לצרות עוד לפני שתתחיל. פקטור נוסף הוא מהות. העסק שלך צריך לגרום ללקוחות פוטנציאליים כלומר ללקוחות בכוח שלך להתלהב ממנו בכל הכח. כלומר זה חייב להיות משהו שייחרת בזיכרון למשל אחריות מיוחדת, שירות ראוי לציון או אפילו מכוניות יוצאות דופן. אם פתחתם, למשל, חברת מוניות חדשה בעיר צפונית, תוכנית של עיסוק במהות הדברים יכולה להיות מחויבות למוניות מבריקות למשעי מבפנים ומבחוץ, למרות הבוץ החורפי ואף במיוחד בגלל הגורם למוניות משחורות של המתחרים להיראות כמו קרטוני בוץ על גלגלים. פקטור נוסף הוא התרגשות.

חייו של יזם הם לעתים חיים עליזים, אבל כמעט תמיד חיים מתישים. יש להניח שרק התלהבות לא מרוסנת לתפיסה שגיבשתם תעזור לכם לעבור את מספר ‏השעות מדי יום חודש אחרי חודש ולהתגבר על השגיאות המכאיבות שהן חלק בלתי נפרד מתהליך ההתחלה. יש צורך גם בפקטור של שימת הלב לפרטים הקטנים ביותר. אמנם התכנית הכללית צריכה להיות משיכת תשומת לב, אבל רק ביצוע מעולה יביא לכם את הניצחון במערכה. בחנות מרצפות שבה הצרכנים נכנסים מידי יום מבחר הפריטים מציין את טעמו המבריק של בעל העסק של כל פריט ופריט כמו העובדה שהמרצפות הובאו מצפון איטליה, האזור שהעניק את השראתו לעסק הלקוחות מוזמנים לסייר במחסן ולפטפט עם העובדים אפשר לקבל את מראה התוצרים הבלתי מעובדים בחלק האחורי של העסק, לפי בקשה בלי להחסיר שום מרכיב, וגם חדרי השירותים בעסק הם ברמה מדהימה לא פחות מהרמה של כל שאר החוויה.
אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה