יום שני, 1 ביוני 2009

חיפויים

חיפויים
פרטים על ‏חומר חיפויים: חיפויים היא האבן הטבעית על סוגיה השונים שנעשה בה כיום שימוש נרחב בחדרי האמבט. האבן משמשת לריצוף, משטחי כיורים וכן חיפוי קירות. חברות מסחריות נוהגות כיום מדי חודש חודשיים להוסיף לכל מוצר או שירות תריסר מודלים שהם למעשה שיפורים קטנים, דברים שהלקוח אולי אפילו לא שם לב אליהם. השיפורים יכולים להיות חיפויים חלקים יותר או כמו שראינו משהו פשוט כמו למשל כיסא נוח יותר לפקידת הקבלה שלכם או מושב נוח יותר לנהג האוטובוס שלכם. פתק תודה קטן שיצורף לכל הזמנה שאתם שולחים. פסקה משוכתבת בספר הוראות. כאשר פרטים זה דבר חשוב. כל בעל עסק צריך כיום לשאול את עצמו בנושא חיפויים האם הכנסת עשרה שינויים כאלה מדי חודש. חיפויים?! נשמע לכם כדבר בלתי אפשרי! זה לא בלתי אפשרי. קשה לחדש כל פעם כמובן. אבל מה היא האפשרות האחרת? הרי ברור לנו שבתחום חיפויים ואחרים המתחרים אינם יושבים בחיבוק ידיים. ‏לעולם אל תקבלו לעבודה את העובדים המושלמים והמרובעים. קורות החיים שלהם ללא דופי. הם נכנסים לריאיון כשהם מפגינים ביטחון מלא. הם מרביצים את כל התשובות הנכונות. הם מתאימים להפליא. אבל רגע הרי אנחנו חיים בעולם בלתי מושלם לחלוטין. מי שחי לפי הספר מת לפי הספר. ‏במקומם חפשו את הגברת היצירתית והמופרעת, מישהי שיכולה להגיב ולפרוח בעיצומו של מהפיכות ותוהו ובוהו, שמסוגלת להשתנות כדי לענות על דרישות השעה או הרגע. חפשו את ההמלצות המוזרות, את ה"חור" בקורות החיים, כשהיא טיפסה במשך שנתיים בהרי טיבט, או לימדה ילדים לקרוא באזורים הכפריים של אפגניסטן.

יצירתיות שווה חיפויים טובים יותר שווה קנייה וביקוש. חפשו את הזיק השובב בעיניו של העובד היצירתי שיביא לכם מחר חומר חיפויים טוב יותר. חומר חיפויים טוב יותר יזכה אתכם בהצלחה. הביאו בחשבון את מה שקרל סיואל, מפיץ המכוניות המבריק והמצליח, קורא בשם "גורם העצבנות". קרל אומר שהוא מקבל לעבודה רק חבר''''ה יצירתיים ללא הפוגה שנעים אנה ואנה בעצבנות בזמן הריאיון. הוא רוצה שמרץ בלתי מרוסן כזה יזרום בעורקיה של החברה וכך גם כאן לענייננו בטכנולוגיית חומר חיפויים. חומר חיפוי כולל כיום סוגים רבים ושונים של גושי אבן טבעית בצבעים ובגדלים שונים.

‏הכישור מספר אחד ‏במנהיגות היא היכולת לפתח אנשים אחרים. זה לא רעיון חדש, אבל אדוני הבוס, בדוק את היומן שלך, כמה זמן אתה מקדיש ישירות לפיתוח אנשים? אני מכיר לפחות את אחד העמיתים בחברה תעשייתית אחת שמקדיש פורמאלית מאה ‏יום בשנה למה שהוא קורא, בחיוך, "סקר ביצועים". אנשים רבים כפופים לו, ופעמיים בשנה הם מבלים יומיים, באחד על אחד, בסקירה היכן היו ביחד ולאן פניהם מועדות מכאן. אתם צריכים לשים את היומן שלכם במקום שבו נמצא הפה שלכם. חומר חיפויים הוא פונקציה של יעילות טכנולוגית ויעילות טכנולוגית בתחום חומר חיפויים היא פונקציה של עובדים טובים ויעילים ולא חיפויים מנהיגותיים במירכאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה