יום שני, 1 ביוני 2009

מערכות ספא

מערכות ספא
ספא הם הדבר החשוב ביותר בערך העודף שמצוי אצל חדרי האמבטיה כיום. שימו רגע הצדה את בעיות פריון העבודה ועניינים של בטיחות. בואו נדבר על מה שמריץ את עולם העסקים : אנשי-על הנותנים אמון זה בזה, שאכפת להם ‏האחד ממשנהו, ושיש להם מחויבות לעבודה משותפת כדי להגיע לתוצאות נהדרות בשביל כולם - ובשביל הלקוחות. ‏אמון, כבוד. מחויבות. תמיכה הדדית. כל אחד מהם עומד בניגוד מוחלט לאמצעי הערכה פולשניים ולא-אישיים. כלומר, לבדיקות סמים וגם למבדקי הערכה פסיכולוגית מוכנים מראש, ולבילוש בחשאי על משווקים בטלפון בשעת עבודתם, וכדומה. ‏ואלוהים עדי שגם לבדיקות בגלאי שקר.

בתהליך קליטת העובדים בחברה המשווקת מערכות מערכות ספא צריך להגיד למועמד: מה דעתך להיות חלק מהקהילה שלנו, שנעשה ביחד דברים נאים, ושתתפתח באופן אישי ביחד עם חבריך לעבודה. כלומר, תהליך הקליטה צריך להיות טקס חיזור דו סטרי דקדקני, כולל פגישות לקפה, אהבהבים, טיולים בסופשבוע, ארוחות-ערב עם ההורים, הצעות נישואין רגשניות בכריעת ברך וחילופי הצהרות נאמנות חגיגיות. במילים אחרות, המון אנשים, כולל מי שעתידים להיות עמיתים לעבודה בחברה שלנו המשווקת מערכות ספא, חייבים להקדיש המון זמן למועמדים לתפקידים שונים החל למשל מנער המעלית או מהנדסים בכירים כאחד, בנסיבות שונות, במשך ימים או שבועות אחדים. תוך כדי כך אין כמעט ספק, וזה על סמך שנות ניסיון והתבוננות, שהמושחתים, הנרגנים, הבטלנים והלא יוצלחים ינופו ויסולקו ממחוזות מערכות ספא. ‏האם המודל הזה לקליטת עובדים בתחום מערכות ספא הוא מודל יקר, אמנם כן, ‏אבל מה חשוב יותר מקליטת עובד חדש ויעיל, קליטת עובד היא אסטרטגיה, למרות שחברות מעטות מדי, גדולות וקטנות כאחת, מתייחסות אליה בצורה כזאת ומה שנכון לגבי קליטת עובד, נכון כמובן עשרת מונים. יש לציין כי ‏אחרי שהוא או היא מתקבלים לעבודה בתחום שלנו למשל של מערכות ספא רצוי לשים להם שלט בנוסח ברוכים הבאים ‏בואו נעבוד ביחד וניצור משהו מיוחד. אנחנו מתעשיות מערכות ספא נשדר לסביבה שיהיה אכפת לנו זה מזה ונפנק את הלקוחות שלנו. אגב, תהיו מוכנים, לפי דרישה, לעשות מה שנבקש מכם בתעשיות מערכות ספא.

לגבי המשפט ‏זה לא זה. ‏מה שכן זה, אחרי שמר טירון או גברת טירונית נתקבלו לעבודה, הוא לקיים את ההבטחה שלנו כמובן בתעשיות מערכות ספא של סביבה נותנת אמון ומטפחת. וגם ציפיות מרקיעות-שחקים בנוגע לביצועים ולאחריות. בסביבה כזאת, האוכפים הטובים ביותר הם כמובן חברים לעבודה, מדריכים וחונכים תובעניים. וחברים כאלה, כך למדתי מניסיוני, הם חסרי רחמים כלפי מי שמפרים את האמון הם אינם רוצים שמישהו ידפוק להם את העסקה הטובה שלהם. ‏התשובה כאן עד כה היא תשובה קלינית יבשה. במחזמר שיער, מחזמר אנטי מלחמתי, יש שורה האומרת: אני לא הולך למות בשביל שום איש לבן.
אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה