יום שני, 1 ביוני 2009

חדרי אמבט

חדרי אמבט
חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין, בכל זאת תמיד כאשר הם נתקלו בבעיה הם יצרו סביבה מעגל של משמעויות מסקנות ומסקנות שכנגד, הם הפעילו את המחשבה, המשמעויות שלהם ניכרות בכל כתבי ידיהם שנותרו מאותה תקופה, פילוסופיה מעמיקה שהיום נדרשים חיים שלמים לסטודנט ממוצע ולא ממוצע בכדי להבין חלק קטן ממנה. אם נתרגם את הדברים לחיים שלנו כיום נבין כי כאשר אנחנו נתקלים בחידוש והמצאה בכל תחום אנחנו מנסים לבנות לנו משמעויות מורכבות ותיאוריות ספקניות בכדי לא להגיע לעצם העניין וליצור לנו רשת סבוכה יותר בכדי שנוכל ליצור שנייה אחריה עוד רשת סבוכה יותר ולא נתעכב על המהות. בעידן המודרני בעסקים הלקוח הוא המרכיב המעולה ביותר של שירות טוב, גם לגבי עובדים יש לדון אותם בפרטי פרטים גם אם לא בצורה מיוגעת ועייפה אלא להציג את הדברים בגלוי ולפתוח את האפשרות לדון באיך למשוך לקוחות לחברה ואיך לא לאבד לקוחות לחברה המתחרה.

לגבי חומרי חיפוי בתחום חדרי אמבט חומרי החיפוי כיום שונים מהחרסינה או הקרמיקה הרגילים שנעשה בה שימוש בחדרי האמבטיה. חדרי אמבט הם טבעיים במראה שלהם ומעניקים לתחום חדרי אמבטיה מראה נוסטלגי קלאסי יחד עם מראה חדשני. כיום לחיפוי יש חומרים רבים מסביב, חלק מהחומרים הם טבעיים כמו אבן וכן שיש או חומרים מלאכותיים כמו גרניט פורצלן, רזינה, קרמיקה, אבן קיסר ועוד ועוד. גם הטרה קוטה הוא חומר שימושי ביותר במיוחד לאור שיטות הייצור המודרניות ונושא הטיפול המאסיבי בחומרים שמעניק לו מוצקות לאורך ימים ושנים. כיום האבן הטבעית היא פופולארית ביותר בתחום חדרי אמבטיה ומשמשת לריצוף וכן לחיפוי הקירות וכן לתחום משטחי הכיורים. הגם שאריחי האבן מטבע ברייתם הם פגיעים לחומרים כימיים, הרי שבעזרת אמצעים טכנולוגיים וציפוי בחומרים מגינים וכן תחזוקה נכונה ניתן להתאים ולעשות שימוש אף בחומרים רגישים אלו לתחום חדרי אמבט.

מבין סוגי האבנים שקיימות כיום בשוק ניתן לראות את אבן הציפחה כאבן משובחת ביותר. הציפחה מאופיינת במרקם שיכבתי ואופן חציבה עם מראה טבעי. גם הקרמיקה עברה בשנים האחרונות אחרי תהליך של עיבוד טכנולוגי מוקפד לאבן עמידה במיוחד יחסית אפילו לחומרי החיפוי הטבעיים בנושא חדרי אמבט. הקרמיקה עמידה ביותר יחסית כאשר היא איננה סופגת כתמים או מושפעת מחומצות שונות הבאים איתה במגע. את הקרמיקה ניתן לנקות במטלית פשוטה בניגוב אחד. למוצרי קרמיקה יש כיום מגוון גדול של דגמים וצבעים מסוגים רבים ושונים. הקרמיקה כיום היא חומר חיפוי שימושי ביותר לתחום של חדרי אמבטיה ומוצרי אמבטיה.
אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה